Workshop Hoe schrijf ik een managementboek

Het schrijven van een managementboek is de droom van veel managers, ondernemers en professionals. Geen wonder, een boek levert u veel op:

• u dwingt uzelf om u grondig te verdiepen in uw vakgebied;
• het schrijven van een boek is een project dat veel bevrediging geeft;
• u kunt uzelf profileren als expert binnen uw vakgebied.

Uitgever Geerhard Bolte van Uitgeverij Haystack en Uitgeverij Dialoog vertelt tijdens deze workshop (vanaf dinsdagavond 2 mei) welke stappen u moet zetten, van het maken van een plan, het schrijven van het boek, het vormgeven en drukken tot en met het promoten van uw managementboek. Na de workshop hebt u alle tools in handen om een plan te maken en te beginnen. 

Workshop aanmeldbutton

Deelnemers over de workshops van Geerhard Bolte:

'Prettige open sfeer, leerzaam en gezellig'
'Plezierig en nuttig'
'Echt een kijkje in de keuken'


Workshops fotos

 Programma

 

19.00 – 19.30 • Ontvangst met koffie

19.30 – 20.30      

• Hoe werkt de Nederlandse managementboekenmarkt?

• Is het tijd voor uw eigen boek?

• Het stappenplan voor het publiceren van een managementboek

• Self publishing of uitgegeven worden?

• Het businessmodel achter een boek
 
20.30 – 21.00

• Pauze en tijd voor opdrachten

21.00 – 22.00

• De inhoud van een goed boekenplan

• Een vliegende start met een concrete flaptekst

• Tobben met je titel

• Research, en nog meer research

• Een goede structuur is het halve werk

• Iedereen heeft stijl 

22.00 – 22.30 uur

• Borrel


Workshop aanmeldbutton